HTML

Csak az ember ír

Írok. Mindig. Néha szart is.

Friss topikok

  • Laurelin: Ismertem valakit, aki ezt mondta egy barátnőjéről. Rajta kívűl mindenki más véleményen volt. De az... (2008.10.17. 11:34) Síróközpont

Linkblog

Angyal

2010.06.11. 17:11 :: Emulgeator

Angyalt láttam, angyal volt biztosan. 

Rám nézett 

Rám nevetett

Egy pillanatig szeretett.

Angyalt láttam,

De én otthagytam.

Nem nevettem,

Nem szerettem vissza.

Angyal volt.

Nem tudtam, nem mertem.

Szeretett, én összetörtem.

 

Évezredeken át elhittem, hogy angyal vagyok. 

Tündér, királylány és csodás. 

Legutóbb neked hittem el tegnap.

Pedig szó sincs csodáról.

A kényelmed védted te is.

Azért voltam angyal és csodás,

Hogy ne kelljen felemelned a segged, 

Megfogni a kezem

És azt mondani, nyomás.

Eluntam a jelzőket,

Unalmas. 

Ha még egyszer angyal leszek,

Felkötöm magam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://scribo.blog.hu/api/trackback/id/tr2017854821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása